Osoby należące do programu lojalnościowego Q Hotel Club mogą wymienić zebrane punkty na złotówki i wykorzystać je podczas dokonywania płatności za noclegi lub usługi restauracyjne. Wystarczy poinformować obsługę o chęci zamiany zebranych punktów na rabat.
Szanowny Gościu, poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące programu Q Hotel Club. Jeśli nie ma wśród nich odpowiedzi na Twoje pytanie - skontaktuj się z nami!
Tak, możesz to zrobić na dwa sposoby - wypełniając formularz rejestracyjny na stronie programu oraz na tablecie umieszczonym w recepcji hotelu. Po jego wypełnieniu zostanie stworzone dla Ciebie konto uczestnika, a na adres email podany podczas rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie dołączenia do programu.
Za każde 10,00 PLN wydane w sieci Q Hotel otrzymujesz 1 punkt. Zebrane punkty możesz wykorzystać podczas dokonywania płatności za usługi hotelowe i gastronomiczne. Informacje o liczbie zebranych oraz wykorzystanych punktów możesz sprawdzić na swoim profilu online. Więcej na temat zasad naliczania punktów znajdziesz w regulaminie programu lojalnościowego.
Dołączenie i uczestnictwo w Q Hotel Club jest zupełnie bezpłatne i uprawnia do skorzystania z wielu zniżek i specjalnych ofert sieci Q Hotel.
W przypadku stwierdzenia nieaktywności na Twoim koncie Q Hotel Club przez okres dwóch lat punkty naliczone do tej pory zostają usunięte.
Program przeznaczony jest dla pełnoletnich Gości indywidualnych korzystających z usług hoteli lub restauracji należących do sieci Q Hotel, którzy złożą deklarację uczestnictwa w Programie lojalnościowym poprzez wypełnienie formularza w recepcji hotelu bądź rejestrację na stronie club.qhotels.pl/form.
Punkty możesz wymieniać jedynie u obsługi hotelu lub restauracji. Jeśli chcesz wykorzystać zebrane punkty do zrealizowania naliczonej płatności, w trakcie jej realizacji poinformuj o tym fakcie kelnera bądź recepcjonistę. Dodatkowe nagrody oraz korzyści wynikające z uczestnictwa w programie możesz odebrać jedynie w recepcji jednego z hoteli sieci Q Hotel.
Konto w systemie jest imienne co oznacza, że rabaty przysługują tej osobie, na którą zostało ona założone. Natomiast jeśli posiadacz konta karty opłaca pobyt całej rodziny, w takim przypadku za pobyt całej rodziny należna jest zniżka oraz przyznawane są punkty.
Możesz w dowolnej chwili zrezygnować z uczestnictwa w programie lojalnościowym. Wystarczy tylko zgłosić nam chęć rezygnacji z dalszego uczestnictwa w programie.
Masz pytanie, na które odpowiedź nie została podana powyżej?
Skontaktuj się z nami!
Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!