Tak! Nasze restauracje są idealnym miejscem na organizację przyjęcia weselnego. Szczególnie warto wziąć pod uwagę Restaurację Tarasova z widokiem na panoramę Wrocławia.
Dziecko w wieku do lat 6 nocuje bezpłatnie, jeżeli śpi na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 13 są liczone jako pełnopłatne.
Tak, darmowy dostęp do Wi-Fi działa w całym hotelu - we wszystkich pokojach hotelowych oraz miejscach ogólnodostępnych.
Tak, koszt parkingu to 50,00 zł za dobę.
Nie, parking jest płatny dodatkowo
Restauracja jest otwarta codziennie od 12:00 do 23:00. Bar działa do godziny 01:00.
Śniadania podajemy:
Tak, oferujemy dania zarówno wegetariańskie, jak i wegańskie.
Restauracja TARASOVA jest dostępna wyłącznie na wynajem podczas prywatnych wydarzeń. Gości zapraszamy do restauracji CORNER.
Tak, istnieje taka możliwość
Nie, gastronomia i usługa hotelowe są fakturowane oddzielnie.
Tak, jednak wymagane jest użycie karty hotelowej.
Tak. Jeśli zakupiłeś/-aś pobyt bez śniadania, a zmienisz zdanie, to możesz je dokupić na miejscu! O wysokość aktualnej opłaty zapytaj w wybranym Q Hotel, jej wysokość może się różnić między obiektami.
Tak, bez karty można zjechać na poziomy -1 i 1.
Tak! Istnieje taka możliwość. Posiadamy usługę Early check-in, która jest dodatkowo płatna i umożliwia wcześniejszy check-in. O szczegóły zapytaj recepcję hotelu, w którym chcesz się zatrzymać.
Najbliższy sklep znajduje się naprzeciwko hotelu – w Centrum Handlowym Auchan. Można tam dojść pieszo (ok. 15 minut) lub dojechać autem (ok. 5 minut).
Tak, posiadamy usługę Late check-out, która umożliwia opuszczenie pokoju nawet o 17:00. Jeśli chcesz z niej skorzystać to poinformuj o tym recepcję i zapytaj o aktualny koszt takiej usługi.
Odległość do centrum Wrocławia wynosi około 9 km.
Tak, w hotelach jest dostępna całodobowa, bezpłatna przechowalnia bagażu.
Tak, w pobliżu znajduje się wiele tras idealnych do spacerów i biegania.
Wyznaczone miejsce do palenia znajduje się przed wejściem do budynku.
Tak, kawę można zamówić w restauracji CORNER.
Sauna jest czynna codziennie w godzinach:
Śniadania w Q Hotel serwujemy w formie bogatego bufetu. Przywiązujemy do nich ogromną wagę i są one jedynm z największych atutów hoteli tej sieci. Od 2019 roku Q Hotel współpracuje z Eweliną Fabisiak - specjalistką ds. świadomego żywienia, właścicielką warszawskiego konceptu I Love Juice Wilanów. Dzięki jej wiedzy produkty na bufetach śniadaniowych są dobrane w taki sposób, by wspierać zdrowie Gości w podróży i odpowiadać na ich różnorodne potrzeby żywieniowe.
Każdy z hoteli posiada parking i jest on dodatkowo płatny. O wysokość aktualnej opłaty i możliwą rezerwację miejsca zapytaj Recepcję interesującego Cię obiektu Q Hotel.
Tak, w celu gwarancji miejsca parkingowego zdecydowanie zalecamy rezerwację.
Tak, każdy pokój w sieci Q Hotel jest wyposażony w żelazko oraz deskę do prasowania. Znajdują się one w szafie w okolicy drzwi.
Tak, recepcje Q Hotel są czynne całodobowo, przez siedem dni w tygodniu. Jeśli zatem planujesz przyjechać w środku nocy, nie musisz się obawiać.
Doba hotelowa w Q Hotel zaczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 12:00.
Tak, oczywiście! Do Q Hotel możesz przyjechać ze swoim pupilem. Wiąże się to jednak z dodatkową opłatą - zapytaj na recepcji, jaka opłata dotyczy lokalizacji, która Cię interesuje.
Każdy pokój jest przeznaczony dla osób niepalących, a na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów.
Tak, hotele posiadają zarówno łóżeczka jak i dostawki dla dzieci.
W obiektach Q Hotel nie ma basenów ani jacuzzi, ale Q Hotel Plus Wrocław Bielany oraz Q Hotel Grand Cru Gdańsk dysponują saunami. Dostęp do sauny jest bezpłatny dla Gości hotelu.
Oczywiście! W Q Hotel każdy pokój posiada łazienkę, a w niej znajdą Państwo suszarkę do włosów.
Tak! W każdym pokoju znajdziesz cennik prania, który wskaże jaki asortyment możesz zlecić do prania oraz w jakiej cenie. Przygotuj ubranie, które chcesz wyprać, wypełnij druk i udaj się na Recepcję.
Q Hotel Grand Cru Gdańsk znajduje przy ul. Rycerskiej - to około 8 kilometrów od najbliższej plaży (Gdańsk Brzeźno).
Do hotelu można dojechać autobusem nr 210. Recepcja może także zamówić taksówkę na odbiór z lotniska.
Tak, wystawiamy faktury za pobyt. Pamiętaj jednak, aby zgłosić taką chęć na samym początku oraz koniecznie podać NIP.
Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!