Najniższa cena Rezerwując bezpośrednio otrzymujesz gwarancję oszczędności
Q Hotel Plus Wrocław Bielany powstał specjalnie z myślą o organizatorach wydarzeń. To obiekt konferencyjno-eventowy oferujący szereg udogodnień dla organizatorów oraz spełniający wszelkie wymagania rynku MICE.
Sale konferencyjne we Wrocławiu ma powierzchnię aż 3700 m2! Pozwala to na organizację wydarzeń nawet na 800 osób! Wykorzystując wszelkie możliwości podziału, zyskujemy łącznie aż 19 niezależnych sal konferencyjnych! Każda z nich umożliwia personalizację przestrzeni zgodnie z wizją organizatora.
Do dyspozycji organizatorów oddajemy zarówno duże powierzchnie konferencyjne, jak i mniejsze sale typu boardroom sprzyjające kameralnym szkoleniom. Jakiego typu wydarzenie możesz u nas zorganizować? Są to zarówno duże konferencje, eventy firmowe i integracyjne, jubileusze, jak i mniejsze szkolenia, targi, pokazy, czy studniówki.
Wyjątkowa przestrzeń eventowa z tarasem
Warto wiedzieć, że poza centrum konferencyjnym zlokalizowanym na I piętrze hotel dysponuje także nowoczesną i wyjątkową przestrzenią eventovą, która jest idealna do organizacji wesel, koncertów, przyjęć firmowych, czy imprez okolicznościowych. Restauracja Tarasova znajduje się na najwyższym piętrze hotelu i zmieści nawet 250 osób! Jej niezwykłym atutem jes taras o powierzchni 280 m2 z widokiem na panoramę Wrocławia.
Udogodnienia dla organizatorów
W obiekcie zastosowano rozwiązania, które pozwalają na kompleksową organizację dużych i złożonych eventów:
Q Brain Food
Jedzenie, które wspiera koncentrację i pracę mózgu
W Q Hotel Plus Wrocław Bielany wraz ze specjalistką ds. świadomego żywienia Eweliną Fabisiak opracowaliśmy konferencyjną ofertę gastronomiczną wspierającą koncentrację, wydolność oraz pracę mózgu. Organizatorzy wydarzeń mogą wybierać ze zdrowego menu Q Brain Food.
Mózg zużywa ponad 1/5 dziennego zapotrzebowania na energię, a dieta w znaczący sposób przyczynia się do funkcjonowania i metabolizmu mózgu. Zapewnij uczestnikom swojego wydarzenia najlepsze możliwe wsparcie!
Sala balowa ma powierzchnię 580 m² i posiada szereg udogodnień mi.n. windę towarową. Salę można podzielić na 3 lub 4 mniejsze oraz dodatkowo otworzyć ją na foyer, co łącznie stworzy 1180 m² powierzchni eventowej.
W naszej ofercie znajdziesz także 2 sale konferencyjne zlokalizowane na 1 piętrze, w sąsiedztwie sali balowej. Każda z nich ma powierzchnię 100 m² i daje się podzielić na dwie mniejsze.
Do dyspozycji organizatorów oddajemy także dwie mniejsze sale typu boardroom o powierzchni 90 m² oraz 31 m². Sprzyjają one mniejszym spotkaniom takim jak szkolenia, czy narady. One również usytuowane są w sąsiedztwie sali balowej.
Znajdująca się na parterze restauracja a'la carte to sala wybierana na nieformalne spotkania, imprezy okolicznościowe i integracje firmowe. 8 telewizorów, na których można przezywać sportowe emocje to jej niezwykły atut.
Wyjątkowa przestrzeń eventowa na VI piętrze - idealna na organizację wesel, eventów premium, przyjęć okolicznościowych czy koncertów. Jej atutem jest taras z widokiem na panoramę Wrocławia.
Znajdująca się na parterze restauracja śniadaniowa sprzyja także organizacji spotkań i imprez okolicznościowych.
Najniższa cena Rezerwując bezpośrednio otrzymujesz gwarancję oszczędności
Bezpieczeństwo Wszystkie rezerwacje dokonywane przez stronę są w pełni bezpieczne
Dopasowane oferty Tylko na naszej stronie masz dostęp do ofert niedostępnych u pośredników
Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!