Q Hotel Plus Wrocław
Q Hotel Kraków
Q Hotel Plus Kraków
Q Hotel Grand Cru Gdańsk
Q Hotel Plus Katowice
Q Hotel Plus Wrocław Bielany

Aktualności

  1. Odkryj możliwości Q Hotel
  2. Szczegóły aktualności
28 kwi 2020

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

W związku ze zmianami związanymi z koronawirusem SARS-CoV-2 publikujemy odpowiedzi na najczęsciej zadawane przez naszych Gości pytania.

Czy mogę zjeść śniadanie?
Tak, zgodnie z obowiązującymi w danym dniu wytycznymi Twoje śniadanie będzie serwowane do stolika lub w formie bufetu obsługiwanego przez naszych pracowników. W restauracji prosimy o zachowanie minimum 2 metrowej odległości między osobami spożywającymi posiłek. Odstęp nie dotyczy osób razem mieszkających w pokoju.

 Czy można korzystać z restauracji hotelowych i w jaki sposób?
Oczywiście możesz korzystać z naszej restauracji. Przy serwowaniu posiłków zachowywane są wszelkie środki ostrożności w tym zachowanie minimum 2 metrowej odległości między Gośćmi. Odstęp nie dotyczy rodzin lub osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym. Jednak na dziś menu jest ograniczone.
 
Czy można zamówić lunch na wynos?
Istnieje taka możliwość, wystarczy odpowiednio wcześniej poinformować recepcję o chęci zamówienia lunchu na wynos.

Czy przed moim przyjazdem pokój zostanie odpowiednio zdezynfekowany?
Wszystkie pokoje są starannie sprzątane, dezynfekowane i ozonowane. Po wyjeździe staramy się objąć pokój jak najdłuższą kwarantanną zanim zameldujemy kolejnego Gościa. Ponadto w hotelu stale dezynfekowane są w określonych sekwencjach czasowych powierzchnie takie jak: panel z przyciskami w windzie, klamki, panel do przywołania windy za pomocą karty znajdujący się przed windą, blaty na barze oraz recepcji, fronty recepcji, a także inne powierzchnie.  

Czy mogę zarezerwować pobyt z rodziną?
Tak, od 4 maja nasze hotele otwierają się dla wszystkich Gości. Zapraszamy do rezerwacji pobytu bezpośrednio na naszej stronie z kodem QH15 zyskując 15%.


Co robi personel by zachować bezpieczeństwo podczas pracy i kontaktu z Gościem?
Przed przystąpieniem do pracy nasz personel poddawany jest pomiarowi temperatury oraz zakłada maski oraz rękawiczki ochronne. Zmodyfikowaliśmy również procesy i zadania, by zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami zapewniając im maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkowo w czasie prywatnym stara się unikać zbędnych kontaktów.


Czy w hotelu muszę przemieszczać się w maseczce?
Tak, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami na dzień dzisiejszy prosimy, abyś miał swoją maseczkę i poruszał się w niej w przestrzeniach wspólnych.


Czy można odbyć kwarantannę w hotelu?
Niestety nie, po przyjeździe poprosimy Cię o wypełnienie ankiety na temat Twojego stanu zdrowia. Jeśli jesteś osobą objętą kwarantanną to niestety nie możesz jej u nas odbywać. Jeśli czujesz się źle i masz podwyższoną temperaturę, prosimy zrezygnuj z przyjazdu, gdyż nie będziemy mogli Cię ugościć.

Czy mogę korzystać ze strefy fitness?
Zgodnie z obowiązującymi zaleceniami strefa fitness na dzień dzisiejszy jest zamknięta.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź z nami na bieżąco!

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Main Q Hotel Sp. z o.o., Juliusza Lea 202A, 30-133, Kraków , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane