Serwis Facebooking.org na podstawie informacji zdobytych o Panu Karolu zadbał o to, by usługa zaoferowana w Q Hotel Grand Cru Gdańsk była możliwie jak najbardziej spersonalizowana. W oparciu o wytyczne przygotowaliśmy dla naszego Gościa między innymi list powitalny odnoszący się do upodobań i zainteresowań Gościa. Przedstawiliśmy w nim ofertę wydarzeń kulturalnych w pobliżu oraz zaprosiliśmy Pana Karola na sok owocowo-warzywny do naszej Restauracji Grand Cru. Przygotowaliśmy także czasopisma o tematyce podróżnicej i architektonicznej i zarekomendowaliśmy dania, które mogły trafić w gusta Pana Karola.
Niezwykle cieszy nas fakt, że przedstawiona na blogu relacja okazała się bardzo pozytywna - zarówno lokalizacja, hotel, jak i elementy personalizacji spełniły oczekiwania Pana Karola. Także obsługa Restauracji Grand Cru spotkała się z pozytywną oceną. Niebawem Pan Karol odwiedzi Q Hotel Plus Kraków - mamy wielką nadzieję, że także ten obiekt spełni jego oczekiwania i że pobyt w Krakowie będzie udanym i pozytywnym doświadczeniem.