Certyfikat jakości to wyróżnienie, które otrzymują wyłącznie obiekty mogące poszczycić się perfekcyjną obsługą gości i regularnie otrzymujące dużą liczbę pozytywnych recenzji w serwisie TripAdvisor. Aby zakwalifikować się do takiego wyróżnienia każdy z hoteli musi uzyskać i podtrzymać ogólną ocenę satysfakcji na poziomie minimum 4 lub więcej (w skali oceny 1-5).
Certyfikat jakości to sposób strony TripAdvisor na wyróżnienie firm z branży hotelarskiej, które stale otrzymują pochwały i wysokie oceny od podróżnych - powiedziała Heather Leisman, wiceprezes ds. marketingu przemysłowego strony TripAdvisor. To wyróżnienie pomaga podróżnym znaleźć obiekty, które stale świadczą usługi na najwyższym poziomie, a następnie dokonać w nich rezerwacji. Strona TripAdvisor jest dumna, że w dużej mierze dzięki niej podróżni mogą podejmować pewniejsze decyzje w zakresie rezerwacji.
Certyfikat jakości jest przyznawany na podstawie jakości, aktualności i liczby recenzji przesłanych na stronę TripAdvisor w ciągu 12 miesięcy. Aby się zakwalifikować, firmy muszą uzyskać i utrzymać wynik w ogólnym rankingu gwiazdkowym na poziomie co najmniej czterech z pięciu gwiazdek, wymaganą minimalną liczbę recenzji, a także znajdować się na stronie przez co najmniej 12 miesięcy. Nagroda jest już przyznawana po raz szósty.
Z opiniamy obiektów w serwisie TripAdvisor można zapoznać się klikając w poniższy link.