Organizacja konferencji w hotelu
Doskonała lokalizacja, dzięki której znalezienie miejsca docelowego nie będzie przysparzało trudności – oto tylko jedna z bardzo wielu zalet organizacji konferencji w hotelu. Wybierając obiekt znajdujący się np. nieopodal lotniska lub ważnych dróg i węzłów dojazdowych, zyskamy pewność, że nasi goście trafią do nas bez problemu. Dzięki temu zapewnimy im komfort już na samym początku – jeszcze zanim całe wydarzenie się rozpocznie. A to dopiero początek!
Jeśli zdecydujemy się na konferencję w hotelu, będziemy mogli wykorzystać potencjał miejsca i zapewnić wszystkim uczestnikom nocleg w tym samym obiekcie, w którym odbywa się wydarzenie. Jeżeli bierzemy pod uwagę taką możliwość, warto z dużym wyprzedzeniem czasowym zarezerwować odpowiednią ilość pokoi – lub nawet cały budynek, w zależności od wielkości wydarzenia.
Wybierając hotel, należy także pamiętać o tym, aby był to obiekt przystosowany do organizowania tego typu wydarzeń. Godną uwagi marką jest sieć biznesowa Q Hotel, obejmująca hotele w Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu oraz w Bielanach Wrocławskich.
Przykładowo krakowski Q Hotel Plus oddaje swym gościom do dyspozycji 154 pokoje oraz łącznie 400 m² powierzchni konferencyjnej. Wykorzystanie takiego potencjału w pełni pozwala na zorganizowanie naprawdę dużego wydarzenia branżowego w niezwykle atrakcyjnej, profesjonalnej i prestiżowej formie, którą uczestnicy oraz goście zapamiętają na długo.
Czytaj także: Organizacja konferencji w hotelu krok po kroku
Konferencja biznesowa w hotelu Q Hotel
W zależności od miasta, w którym organizujemy naszą konferencję biznesową, w hotelu Q Hotel będziemy mieć możliwość skorzystania z jednej bądź nawet kilku sal konferencyjnych równocześnie. Sale urządzone są bardzo funkcjonalnie, dzięki czemu spełniają swoje zadanie. W niektórych hotelach sale można łączyć ze sobą poprzez demontaż ścian. Ciekawostką może być fakt, iż w każdym z hoteli, pomieszczenia konferencyjne charakteryzuje spójny styl, co nadaje całemu wydarzeniu bardzo eleganckiego wyrazu.
Uczynny i dyskretny personel pomoże w organizacji oraz obsłudze wydarzenia, dzięki czemu nie będziemy musieli martwić się o kwestie techniczne. Pracownicy hotelowi dostarczą również świeży catering przygotowany na miejscu przez szefa kuchni. Do dyspozycji gości jest także restauracja, w której możemy zorganizować np. lunch w przerwie pomiędzy blokami tematycznymi, a także uroczystą kolację po zakończeniu wszystkich wystąpień.
Sale konferencyjne dostępne w hotelach są przystosowane do każdego rodzaju wydarzenia, niezależnie od tego, czy chcemy urządzić wieloosobową debatę przy dużym stole, czy też zorganizować scenę, na której mówcy będą występować pojedynczo.
Po zakończeniu wydarzenia, uczestnicy konferencji będą mogli udać się na wypoczynek do swoich pokoi bądź skorzystać z hotelowej restauracji. Komfortowe warunki pozwalają również na wygodną pracę – możliwość podłączenia laptopa oraz skorzystania z Internetu umożliwi np. przesłanie relacji z konferencji bezpośrednio po jej zakończeniu.
Czytaj także: Wyjazd służbowy - jak go zorganizować?
Mając na uwadze kompleksowość, na jaką pozwala organizacja konferencji w hotelu, zyskamy komfortowe poczucie, że zadbaliśmy o każdy pojedynczy aspekt naszego wydarzenia. Począwszy od sali o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, poprzez zaplecze gastronomiczne, aż po nocleg dla gości. Nietrudna w namierzeniu lokalizacja ułatwiająca wygodny dojazd oraz fakt, iż uczestnicy będą mieli do dyspozycji wszelkie wygody, to dodatkowy atut, która w pozytywny sposób dopełnia całokształt.